JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Uw factuurnummer staat boven de barcode op de factuur. Dit nummer gebruiken wij om uw gegevens te controleren van de aangekochte onderdelen.
Het voorraadnummer staat links van het gekochte onderdeel. Dit nummer staat tussen haakjes.
Door dit goed te beschrijven weten wij wat we precies moeten reviseren. Wij rekenen statiegeld om van bepaalde onderdelen te kunnen blijven voorzien.
Defecte elektrische componenten houden vooral onderdelen in die digitaal of elektrisch bedienbaar zijn. Deze onderdelen kunnen intern kapot zijn.
Geef ook uw kilometer stand en eventuele foutmeldingen of foutcodes door.
Defecte mechanische componenten houden vooral onderdelen in die mechanisch zijn of visuele gebreken hebben. Bijvoorbeeld dat de 5e groep knarst in een versnellingsbak.
Als het onderdeel binnen komt met schade, kan dit door transport zijn. Maak een foto van de verpakking en voeg deze toe. Beschrijf hier wat er precies defect is aan uw onderdeel. Zo kunnen wij de schade zo snel mogelijk achterhalen.
Als iets defect is tijdens transport moet dat binnen 24 uur gemeld worden.
Heeft u een onderdeel besteld, maar blijkt dit toch niet het goede onderdeel te zijn? Beschrijf dan hier zo uitgebreid mogelijk welk onderdeel u fout hebt besteld en welk onderdeel u wel nodig hebt. Zo zoeken wij samen naar het correcte onderdeel.
Heeft u een verkeerd onderdeel ontvangen? Beschrijf dan hier zo uitgebreid mogelijk welk onderdeel u fout hebt ontvangen en welk onderdeel u wel nodig hebt. Zo zoeken wij samen naar het correcte onderdeel.
Heeft u een onderdeel besteld, maar heeft u deze toch niet nodig? Beschrijf dan de reden waarom u het niet meer nodig hebt, bijvoorbeeld dat een klantafspraak niet door ging of een andere/verkeerde diagnose.
Nu alle informatie in orde is, kunt u de aanvraag versturen. U ontvangt binnen 24 uur een antwoord op uw retourformulier