Bestelprocedure 

 

 

1. Kies je onderdeel

Als je een onderdeel wilt kopen, dan zoek je het onderdeel op de website. Dit kan via de bovenste zoekbalk, het kenteken of via het automerk zoekfunctie.  

Het makkelijkste is het om een origineel-bestelnummer (OEM-nummer) of onderdeelnummer in te geven, je komt dan direct op het juiste onderdeel terecht.
Als je zoekt via het kenteken of automerk dan komen er specifieke productgroepen te staan welke behoren bij de auto die je hebt ingegeven. De productgroepen zijn onderverdeeld in subgroepen om het zoeken te vergemakkelijken.  
De onderdelen in de zoekresultaten zijn gerangschikt in varianten. Per variant zie je welke onderdelen we in huis hebben. Zodra je het juiste onderdeel hebt gevonden plaats je het in de winkelwagen.  

  

2. Vul je gegevens in

Als alle producten in de winkelwagen staan, gaat je naar het winkelwagentje, rechts boven in de site. Controleer of alle producten en de juiste hoeveelheden in het winkelwagentje staan. Klik nu op “Ga door naar afrekenen” en vul al uw gegevens in of login met eerder gemaakte account. 

  

3. Verzendwijze

Standaard worden al onze onderdelen verzonden. Als je deze op een ander adres wil laten bezorgen of komen ophalen bij ons bedrijf kan je dat hier aangeven. De eventuele kosten van het bezorgen staan in beeld. 

  

4. Pasgarantie

Wij controleren elke bestelling, het is dus ook noodzakelijk om je kenteken of liever nog je chassisnummer mee te sturen met je bestelling. Als we zeker zijn dat het onderdeel wat je besteld hoort bij de opgegeven gegevens sturen we het naar je toe. De controle neemt geen extra tijd in beslag. Als er twijfels zijn bij onze verkoopadviseurs nemen ze direct contact met je op om te overleggen wat je precies nodig hebt. 
Tijdens de bestelprocedure wordt het kenteken of chassisnummer aan je gevraagd. 

Deze service kost niets extra en vertraagt de bezorging niet. Het is noodzakelijk om van deze pasgarantie gebruik te maken om de beste ervaring met onze gebruikte onderdelen te hebben. 

 

5. Bevestiging bestelling

Nadat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden, kan je de betaling afronden, er verschijnt een scherm met een overzicht van de verschillende betaalmethodes. 
Je wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde pagina van mollie en hier gebeurt de daadwerkelijke betaling. 

Nadat de betaling is afgerond komt je weer terug bij bartebben.nl en krijgt je een bevestiging van de order in je email. 

  

6. Verzending bestelling

Nadat wij de order hebben binnengekregen wordt hij door de mensen uit ons logistiek centrum verzameld, verpakt en klaargezet om te versturen door DHL, PartsMarket of PostNL. 

Als je voor afhalen hebt gekozen krijg je hiervan per email een bericht dat het onderdeel voor je klaar ligt. 

  

7. Bevestiging verzending

Nadat onze logistieke collega's je bestelling hebben klaargezet, ontvangt je van ons een mail met daarin de factuur en eventueel een link waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen op de website van DHL. 

Heb je een vraag of een klacht dan horen wij dit graag!  
Mail onze klantenservice op info@bartebben.nl of bel ons op +31 24 3570315 

Copyright @ Bart Ebben B.V. 1978-2021