Onderdelen bestellen enkel nog mogelijk via e-mail en telefoon

categorie: Onderdelen nieuws
datum:02-12-2019

In een steeds meer digitale wereld heeft Bart Ebben een misschien op het eerste gezicht opvallende stap genomen. Het is namelijk vanaf heden niet langer mogelijk om onderdelen te bestellen via WhatsApp en Facebook Messenger.

Vanwege het persoonlijke contact dat Bart Ebben hoog in het vaandel heeft staan, focust het bedrijf het contact met klanten op twee kanalen: via de telefoon of per e-mail. Vanzelfsprekend blijft het wel mogelijk om bestelde onderdelen af te halen aan de onderdelenbalie. Daarin verandert de werkwijze echter ook.

Bestelde onderdelen worden alleen klaar gelegd als de betaling voldaan is, helaas worden te vaak onderdelen niet afgehaald namelijk. Om de betaling zo makkelijk mogelijk te maken maakt Bart Ebben onder meer gebruik van iDeal-betalingen en betalingen via Tikkie tot een maximum van €750,00. Niet betaalde onderdelen worden niet langer klaargelegd en kunnen bij afhalen tot enige wachttijd leiden.

Een stap terug, twee stappen vooruit

Bart Ebben doet even een stapje terug met beperkte bestelmogelijkheden op dit moment om in de nabije toekomst twee stappen vooruit te zetten. Op dit moment wordt gewerkt aan een chatfunctie op de website zodat u op de site van Bart Ebben direct contact met een van onze verkopers kunt leggen. In de loop van volgend jaar komt daar de mogelijkheid om online onderdelen direct te bestellen bij. Het persoonlijke contact gaat daarbij niet verloren want onze deskundige medewerkers voorzien u graag van een advies, inbouwinstructie of hulp in het bestelproces.

Zo maakt Bart Ebben Specialist Citroën Peugeot zich op voor de nabije toekomst met veel nieuwe mogelijkheden, maar voor het moment beperken we de bestelmogelijkheden even tot de telefoon en de e-mail. Wij hopen snel van u te horen.