Bart Ebben zet in op duurzaamheid in nieuwe marketingcampagne

categorie: Onderdelen nieuws
datum:28-01-2019

Bart Ebben Specialist Citroën Peugeot draagt de circulaire economie een warm hart toe. Het moderne demontagebedrijf zet derhalve met de nieuwe marketingcampagne 'Rij groener met gebruikte onderdelen' in op duurzaamheid.

Elektrische auto's zijn volop in opkomst, maar zijn slechts ten dele een oplossing voor het verduurzamen van de automotive industrie. Zeker op de korte termijn moet een oplossing in het anders omgaan met bestaande auto's gezocht worden. Onderdelen demonteren en hergebruiken is daarbij de meest duurzame oplossing. Waarom zou je immers goede onderdelen weggooien met alle milieuschade van dien? Bovendien hoeven er daardoor minder onderdelen nieuw geproduceerd te worden wat ook bijzonder duurzaam is. 

Wie duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan, gaat daarom groener rijden met gebruikte onderdelen. Als merkspecialist kunnen wij voor de merken Citroën en Peugeot vele onderdeelvragen invullen.

Rij groener met gebruikte onderdelen Rij groener met gebruikte onderdelen

 

Keer terug naar het nieuwsoverzicht.