Het gaat ook wel eens fout

Dagelijks ontvangt Bart Ebben Specialist Citroën Peugeot vele aanvragen van mensen voor gebruikte onderdelen om hun Citroën of Peugeot circulair te repareren. Veel van deze aanvragen worden daadwerklijk omgezet in werkorders en nadat we de betaling ontvangen hebben, wordt het onderdeel nog dezelfde dag opgestuurd. Gelukkig gaat dit in 99% van alle bestellingen goed, maar heel soms gaat het wel eens fout. Zoals bij een klant die een aircoleiding bestelde en bij ontvangst een vreemde ontdekking deed.

'Bart, zie foto', schreef de klant in een e-mail aan Bart Junior. 'Ik heb wel heel letterlijk hetzelfde onderdeel mogen ontvangen :-)'

Exact hetzelfde onderdeel

Wat bleek? Ook de door ons opgestuurde aircoleiding bleek gebroken te zijn en zag er exact hetzelfde uit als het kapotte onderdeel dat de klant al had. Gelukkig zag de klant er de humor van in en kon Bart Junior er wel om lachen. Vanzelfsprekend hebben wij klantenservice ook in het vaandel staan en hebben we deze klant nog dezelfde dag onder garantie een nieuwe set kosteloos opgestuurd en is het uiteindelijk met de auto allemaal goed gekomen.

 

Keer terug naar het Blog overzicht of naar home.